Login
beyond flavor logo

Din handlekurv er tom!

  • Coffee Zero
  • Tea Zero
  • Sovian
  • Summershot
  • Community
  • Shop
  • Kundeservice

Beyond Support
Vi strekker oss lengre.

Har du spørsmål om produktene eller ditt abonnement? På Min Side får du full oversikt over alt vedrørende ditt kundeforhold ? Er du kunde i Norisma? Velg “Mynorisma” for å komme til Min Side.

Min Side
Mynorisma

Hvor er pakken min???

Bare klikk deg inn på Posten sine sider og fyll inn sporingsnummeret ? Vi har som mål at pakken din skal bli levert innen 1-3 dager.

Spor pakken din her

Ikke fått alle svarene du trengte via Min Side?

Selv om vår Min Side er ganske så super så er det likevel noen som vil kunne ha behov for å komme i kontakt med vår kundeservice.
Vi er her for deg og ønsker naturligvis å hjelpe deg slik at du får svar på alle spørsmålene du måtte ha!

Live chat | Man – Fre: 10.00 – 16.00
E-mail | hei@beyondflavor.no
Returer | Ta kontakt via chat eller e-post

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de fleste spørsmålene du måtte ha angående abonnement, levering, administrering av ditt abonnement, bruk av MinSide, returordning m.m.

Abonnement

Må jeg opprette et abonnement?

Nei, men det lønner seg absolutt. Våre abonnementspriser er lavere enn prisen for enkeltkjøp, og det er således penger å spare på abonnement, men det er naturligvis helt mulig å kun kjøpe enkeltpakker også!

Hvordan reaktiverer jeg abonnementet mitt?

Reaktivering av ditt abonnement gjør du enkelt via Min Side. Gå til fanen “Abonnement” og velg det abonnementet du ønsker å reaktivere. Trykk “Se abonnement”. Deretter velger du “Reaktiver”, som vist i eksempel-bildet under.

Hvordan stopper jeg abonnementet mitt?

Du kan stoppe ditt abonnement enten ved å gå inn på Min Side eller ved å kontakte oss via epost på hei@beyondflavor.no eller vår live chat.

Kan jeg ha flere abonnementer på samme tid?

Det kan du! Du får full oversikt over dine forskjellige abonnementer inne på Min Side. Du kan gå til Min Side her.


Kan jeg hoppe over en levering?

Det er fullt mulig! Når du er logget inn på Min Side trykk på fanen “Aboonement”. Under Handlinger kan du trykke på “Hopp over neste levering”, som markert i rødt i eksempel-bildet nedenfor.

Jeg er Norisma kunde, hvor tar jeg kontakt?

Hvis du har et aktivt abonnement hos Norisma, kan du bruke e-postadressen kundeservice@norisma.no for å komme i kontakt med Norismas kundeservice.

Returordning

Hvordan sender jeg en pakke i retur?

Dersom du angrer deg kan du sende din pakke i retur og få refundert pengene dine. Det er imidlertid kun mulig å returnere en pakke dersom forseglingen av pakken er uåpnet. Dette skyldes at våre pakker er blitt forseglet av helsemessige og hygieniske årsaker.

Det er viktig at det fremgår hvem som er avsender av pakken og gjerne et ordrenummer. Dette gjør det enklere for oss å håndtere returen korrekt.

Pakken skal sendes til følgende returadresse:

Beyond Flavor
Shelfless
0078 Oslo


Varen må sendes med Posten. Kostnad for returnering av pakken dekkes selv av kjøper.

Utfyllende informasjon om hvordan man returnere vare finner du her.

HVordan vet jeg at min retur blitt registrert?

Om det har gått mer enn 14 dager siden du sendte din pakke i retur uten at du har fått refundert pengene dine, vennligst ta kontakt med oss direkte via vår live chat eller på e-post hei@beyondflavor.no.

Hvor lang tid tar det før en retur blir behandlet?

Returnerte varer behandles, registreres og refunderes fortløpende.

Kan jeg returnere og få refundert en åpnet pakke?

Nei, det er dessverre ikke mulig av matsikkerhetsmessige og hygieniske årsaker. Det er kun uåpnede produktpakker som vil bli refundert.

Frakt og sporing

Hvor lang tid tar det før jeg kan forvente pakken min?

Bor du sentralt på Østlandet burde pakken din være fremme på 1-2 dager. Gjennomsnittstiden for resten av landet ligger på 3-4 dager. Enkelte avvik fra disse leveringstidene vil kunne forekomme.

Når vil jeg motta et sporingsnummer for min bestilling?

Når pakken er blitt sendt fra vårt lager vil du motta en e-post og/eller SMS fra Posten med et sporingsnummer. Du kan spore pakken inne på Postens hjemmeside. Vi anbefaler deg å laste ned Posten sin app.

Hvordan leveres pakken min?

Pakken leveres normalt sett hjem på døren med Posten på virkedager mellom 17-21 i byer og tettstrøk. For resten av landet skjer leveringen mellom kl 8-17. Du får først en sms/e-post om forventet leveringsdag, og en ny melding den dagen pakken er på vei til deg.

Hvor mye koster frakten?

Ordinær forsendelse av din bestilte pakke med Posten er inkludert i kjøpsprisen. Andre leveringsalternativer vil kunne medføre et ekstra gebyr.

Min Side

Jeg kan ikke logge inn på kontoen min. Hva gjør jeg?

Om du har glemt passordet ditt kan du enkelt opprette ett nytt passord ved å trykke på “Logg inn” øverst til venstre på nettsiden.

Du vil da få opp denne siden hvor du kan opprette nytt passord.
For lenke til side, trykk her.

Hvordan oppdaterer jeg kontaktinformasjonen min?

Du kan selv oppdatere din kontaktinformasjon inne på Min Side under fanen “konto”. Dersom du trenger assistanse kan du også kontakte vår kundeservice for hjelp, trykk her.

Hvordan oppdaterer jeg betalingsopplysningene mine?

Logg deg inn på Min Side her.
Trykk deg så inn på “Abonnement”, du vil da få opp denne siden hvor du kan endre betalingsmetode:

Jeg har glemt passordet mitt. Hva gjør jeg?

Om du har glemt passordet ditt kan du enkelt opprette ett nytt passord ved å trykke på “Logg inn” øverst til venstre på nettsiden.

Du vil da få opp denne siden hvor du kan opprette nytt passord.
For lenke til side, trykk her.

Kan jeg logge inn med Vipps?

Ja, det er mulig å logge seg inn på Min Side med Vipps. Gå til Min Side og trykk på knappen “Logg inn med Vipps!”.

beyond flavor logo

Hold deg oppdatert og få eksklusive tilbud

  • Coffee Zero
  • Tea Zero
  • Sovian
  • Summershot
  • Community
  • Shop
  • Kundeservice
  • Om oss
  • Personvernerklæring
  • Vilkår og betingelser

Kundeservice

Det er mest effektivt å bruke Min Side for behandling av ditt kundeforhold.

Hvis du ønsker å snakke med oss er vi tilgjengelig på epost: hei@beyondflavor.no. Vi holder åpent man-fre kl.10-15.00.

Er du kunde i Norisma? Klikk på “Mynorisma” for å komme til Min Side.

Min side
Kundeservice
Mynorisma
Vipps betalingsløsning
Visa betalingsløsning
mastercard betalingsløsning
Riverty betalingsløsning
Bring fraktløsning

Anbefalt døgndose bør ikke overskrides. Lagres mørkt og tørt, ikke over romtemperatur. Lagres utilgjengelig for barn.

Les mer om oss her

© 2024 Norisma AS org.nr: 997 355 911, en del av Nutricos Group. Maridalsveien 163, 0461 Oslo.